Ketogén életmód minimális szénhidráttal

Keto élet

Keto élet

Cukkinilepény 3 hozzávalóból

2019. október 09. - Zsikee

Hozzávalók: 

2 közepes cukkini, 1 tojás, 5 dkg sajt, só, bors.

A cukkinit héjastól lereszeltem, megsóztam, állni hagytam. A sütőt előmelegítettem 200 fokra. A cukkíniből tiszta konyharuhán keresztül kicsavartam a felesleges levet. Egy nagy tálba tettem és elkevertem a tojással a reszelt sajttal és a borssal. Sütőpapíros tepsiben elegyengettem a masszát 2 mm vastagon. Kb. 20 perc alatt sül szép barnára, de ez sütőfüggő. Ha kész, sütőrácson kell hűteni, mert bevizesedik. 

Én most szendvicslapnak használtam. Így nagyon finom. 

Pizzalap is lehet belőle, akkor kör alakúra formázd. 

cukkini_kenyer_kicsi.jpg


cukkini_kenyer_kicsi_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr8415213400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása