Ketogén életmód minimális szénhidráttal

Keto élet

Keto élet

Töltött lapocka

2021. május 20. - Zsikee
Hozzávalók: 1 kg lapocka, 5 főtt tojás, 1 nyers tojás, só, bors, petrezselyem, 2 ek. olvasztott zsír, 5 dkg szeletelt gyulai kolbász.
Vettem egy kiló lapockát és annyira szép formás volt és annyira egyben volt, hogy gondoltam egyet és jól felszúrtam � Vagyis vágtam egy nyílást éles, hegyes késsel a közepébe. A töltelékhez megfőztem 5 tojást, hozzáadtam 1 nyers tojást, sót, borsot, petrezselymet és vékony csíkokra vágott gyulai kolbászt. Villával jól összetörtem az egészet és jól össze is állt masszává. Ezzel betöltöttem a lapockát, betűztem a végét fogpiszkálóval és befektettem a kizsírozott tepsibe, öntöttem alá kb. 1 deci vizet, majd 180 fokon sült 2,5 órát alufóliával letakarva. Néha meglocsolgattam a saját levével. Mikor már könnyen belemegy a villa, levettem az alufóliát és még 220 fokon sütöttem kb. 15 percig.
Ennyi. Nem nagy ördöngősség.
Lehet, hogy egy kép erről: étel és belső tér

A bejegyzés trackback címe:

https://ketoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr4116566768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása