Ketogén életmód minimális szénhidráttal

Keto élet

Keto élet

Csokikrémes kakaós piskótatekercs

2020. szeptember 02. - Zsikee
Csokikrémes kakaós piskótatekercs:
6 tojást szétválasztottam, fehérjét kemény habbá vertem pici sóval. Sárgáját kihabosítottam, tettem hozzá folyékony édesítőt, 2 ek kakaóport. Jól kikevertem és a tojásfehérjehabbal óvatosan egybekevertem. Nagy gáztepsibe sütőpapírt tetem, erre jött a massza, elegyengettem és 160 fokra előmelegített sütőbe toltam kb 15 percre. Még forrón lehúztam róla a papírt és ugyanabba a papírba és egy tiszta konyharuhába betekertem. Kb 20 perc alatt kihűlt.
25 dkg mascarponét kihabosítottam 1 dl habtejszínnel. 2 ek kakaóporral, 1 kupak vanília aromával, folyékony édesítőszerrel elkevertem és belekentem a piskótatekercsbe. Szorosan feltekertem és ehető is.
A képen a következők lehetnek: étel, , szöveg, amely így szól: „Zsikee NOTE 10 MERA”

A bejegyzés trackback címe:

https://ketoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr1516186656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása